Clixadx

Tuesday, 11 October 2011

Lawak Hantu

kisah hantu bercerita bagaimana mereka mati......
Hantu 1 : Bagaimana kau boleh mati?
Hantu 2 : Aku mati akibat kesejukan...
...
Hantu 1 : Macam mana rasanya mati dlm kesejukkan itu?

Hantu 2 : Sebenarnya aku terkurung
dalam peti ais...mula2 aku cuma menggigil,lepas tu anggota aku mula membeku, kemudian aku rasa dunia aku gelap dan akhirnya.....tapi aku rasa bersyukur kerana aku mati tanpa banyak kesakitan....

Hantu 1 : Ishhh...kesiannya kau
Hantu 2 : Kau pulak, macam mana kau boleh mati....?
Hantu 1 : Aku kena serangan sakit jantung...
Hantu 2 : Oooo...cam mana kau boleh kena serangan sakit jantung?
Hantu 1 : Sebenarnya aku dapat tahu isteri aku curang. Suatu hari, aku balik ke rumah secara mengejut. Aku nampak ada kasut lelaki kat depan pintu. Aku tahu mesti isteri aku sedang bermesra dengan jantan lain.. Aku berlari masuk bilik tidur,cuma ada isteri aku...aku tahu mesti jantan tu bersembunyi kat mana2..aku lari masuk bilik air,tak de jugak, kemudian aku lari ke tingkat bawah, tengok dalam setor, pun tak ade...aku lari naik tingkat atas semula, tengok dalam almari.....sebab terlalu penat aku berlari la aku kena sakit jantung...memang sakit dan akhirnya....
Hantu 2 : Apasal kau tak tengok dalam peti ais...kalau tak, kita berdua masih hidup lagi sekarang ni....

No comments:

Post a Comment

Search This Blog