Wednesday, 12 October 2011

Bila stress

Assalamualaikum...dan salam sejahtera. Lynn nak  tanya  bila  korang stress apa  benda  yang  korang  suka  buat atau  lakukan? Dah tu. Kat  mana  korang  pergi  untuk hilangkan  stress tu. Mesti  korang  pernah  stress juga  kan. Tipu lah  kalau  kata  korang  tak  pernah  stress langsung. Huhuhu kalau Lynn, Lynn suka  makan  dark coklat, pi melalak  kat  DIVA, kalau  kat kampung  suka  tengok  laut. Rasa  tenang  dan  mendamaikan. Korag  pulak?? Share lah  jangan  tak  share hehe ;)

No comments:

Post a Comment

Search This Blog