Sunday 2 October 2011

Ada Idea???

Hurm...tolong2...saya  ada  idea  tapi tak  tahu nak tulis  apa....guys " I NEED TO WRITE SOMETHING"
wah  gila  kalau  macam ni...banyak  bab  tak  sudah ehehehh :) Kalaulah  kucing kesayangan  aku  tu doraemon..mesti  minta  dia  yang  tulis ahhaahha ...ok now  aku  menulis  baru sampai Lynn baru  dapat  sehelai baju yang  sudah  di ganti  oleh  Isam, abang  kepada  Salma. Jadi  Lynn sudah  memiliki dua  helai  baju  yang  sama   dan  serupa. Apa  yang  patut Lynn  buat dengan  baju  yang  serupa  tu?? Beri  pada  orang  atau  macamana???Satu lagi  boleh  ke  buat  kalau  saya  buat Lynn tidak  menyukai Isam???

Kalau  ada idea pun  kalau  aku  malas  menaip  tak  guna  juga..apa pun  please  support  I, okey..

No comments:

Post a Comment

BTS babak Hayfa dicer4ikan Adam, “Hebat g1la dohh Ummi Nazeera”

Hi semua assalamualaikum dan salam sejahtera...wah actualy Nurin cuma nak bagitahu yang nurin tak tgk lagi drama bersiri yang telah amat sia...