Clixadx

Wednesday, 12 October 2011

Tutti Frutie dan Mc' Donals..KFC







Ini  acara  makan2  dengan  tunang  tersayang. Di TT Fruty  yang  terletak  di taman   Setia Tropika. Pada  pukul 9.00 malam hehehe. Harga  TTF tu  cuma 30.70 tapi  ada  potongan 15 percent( maklum  setiap  hari  selasa adalah  hari  untuk wanita) Saja  jek,  dia  bawa  Lynn ke sana  sebab  dia  dah  terliurkan Lynn dengan  TTF tue. HUHUHU kami  di sana  tak  lama  dalan 45  minit  aja. Koz  kita  ada  acara  lain  pula  iaitu  ke ? Tengok kat  bawah hehehe ;)











Hahaha apa lagi  acara  makan2 di  mc' Donals lah heehhe...dasyatkan baru  pas makan TTF dah pi  sana  lak. Ala  kita  orang  pi  sana  dah  pukul 10.00 mlm  lokasi masih  tempat  yang  sama Tmn Setia tropika. HA kenyang  sungguh. ;)




Gambar  KFC  ni  pula  gambar  seminggu  sebelum  acara  makan2 di atas. Mak lYNN teringin  nak  makan KFC so  LYNN beli  di Jtc. Makan  di  rumah  dengan  family  yang  lain..huhuhu syok kan ;)

No comments:

Post a Comment

Search This Blog